Frukostätande & regnhatande Julia är TRÖTT!

Jag & Kajsa sitter via faebook och klagar så mycket det bara går på allt och inget, att vi inte är färdiga och att våra bussar / tåg snart går... Plus att det regnar som sjutton ute! Det är en sån där dag som man bara ska ligga i sängen och mysa, titta på film och äta färska bullar med någon man tycker om (känns som att alla mina idyller jag beskriver i bloggen alltid innehåller någon form av mat..)
Men istället så ska jag ta bussen till skolan om fyrtio minuter! Inte okej!!

Jag orkar inte skriva mer så ni får bild från igår..

Annsofie och jag.

Nej nu måste jag gå och sminka mig och fixa till håret liite :)

PÖÖSSSS! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0