Godmorgon :*

Godmorgon på er!

Vaknade nyss och tror faktiskt att resten av min familj är död.. ALLA ligger i sina sängar och sover!! Och klockan är över tolv!! Det har nog aldrig hänt förut..?
Just därför ska jag nu gå upp & ta mig lite frukost som jag kan äta i lugn & ro. Det skulle vara rätt så skönt...

Det kommer nog vara det skönaste med att flytta hemifrån sen, att kunna sova när jag vill, ingen som väcker mig genom att smälla i dörrar, jag kan kolla på vilket tv program jag vill utan att någon kommer och säger "Meeeen hallåååå!! JAG SKULLE JU HA TV:N !!!!!!" Haha, det är så det låter här hemma *blink*

Nej nu skriker min hungriga mage!

*inlägg utan biild*


PUSS ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0