Happy Girl !

Tjenixen!

Vaknade runt tio och sen dess har jag storstädat mitt rum, slängt fyra hårsprayflaskor som var slut, dammsugit, rensat ur min garderob och dunkat höög musik!
Så nu är jag nöjd och glad med ett rent rum! Snart kommer nog morsan in och inspekterar att jag städat ordentligt. Hon har börjat med det eftersom att hon märkte att det bara tog fem minuter för mig att städa förut & när hon sen tittade under min säng låg allt som legat på golvet innan där istället! -Kläder, tvätt, filtar, kuddar, väskor, böcker, ja allt verkligen.
(Haha en gång tappade jag bort min mobil och efter två dagar så hittade jag den under sängen i en strumpa! HAHA!) En liten parentes bara ;) Men nu är det rent på riktigt i mitt rum!


PUSS!


Supernöjd cheey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0