Skön Söndag

Ska ut och ta en powerwalk med mamma nu. Sen när jag kommer hem ska jag avnjuta en kladdkaka, chokladbollar (måste ju ersätta de kalorier jag tappat under walken) och en låååååång och skön ducsh!
Jag har sagt det förut men jag tänker säga det igen; Om jag bara haft ett badkar! Det skulle suttit fint med att komma hem, lägga sig i ett varmt bad med tända ljus och lite kladdkaka och skön musik. Men men, duschen får väl duga trots att jag varken kan lyssna på musik, äta kladdkaka eller ha tända ljus i den.

Men nu ska jag inte sitta här och beklaga mig. NU GÅR VI UT OCH BRÄNNER KALORIER! Kan lova att det är ett riktgit perfekt slut på veckan att bränna lite, sen ta en varm dusch  / bad. Sååååå underbart!

Taggad cheeey !



PUSS!  :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0