so happy that this is over

Heej! Blev en otroligt rolig skoldag idag. Hade ungefär en halvtimmes natur för sen dorg min klass till någon ingenjör sak som jag inte vet riktigt vad det var. Men det var typ en utställning på stora torget där man bland annat kunde tävla i att tänka minst och köra lite quiz. Riktigt roligt faktiskt!


Sen drog jag ju och solade, solade däremot inte tillräckligt länge så ska besöka solariumet snart igen. Runt fyra mötte jag upp Fanny & även snyggingen Tilda!

Sveriges snyggaste brudar med sveriges snyggaste mössor -Tilda & Jag ;)


Nu ska jag.. Ja, det har ni väl redan listat ut antar jag? Jaså inte? OC och några mumsmums såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0