T O P P E N K V Ä L L

Godkväll.
Kom precis hem från Jossan. Det har varit en helt underbar kväll! Supermysigt verkligen!
Jag & Jossan började leta restauranger som jag skrev tidigare. Det fick till slut bli Dragon Palace, supergott!
Efter att vi suttit där i någon timme och skrattat tills det att magen gjorde ont så gick vi runt och pratade och lite så på stan.
Kvällen slutade hemma hos Jossan med grönsaker & dipp och en hejdundrande massa killsnack! Underbart!

Har varit flitig med kameran ikväll så ni får en hel del bilder från kvällen!

Vi ♥

Haha, sophie apa *blink*

Sophie & Jossan hemma hos Jossan

Sophie

Ser verkligen ut som väärldens lilla blekfis brevid Jossan, borde var förbjudet att stå brevid den bruna människan!

Min änglar!

Det får räcka med bilderna nu känner jag, är så grymt trött så det finns inte!
Godnatt!

PUSS ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0