Put Your Hands Up

Tjenixen!

Har haft en dödlig bloggtorka de senaste dagarna men har nu fått tillräckligt många "uppdatera bloggen då" kommentarer (populärcheey.se ;)) så just nu kändes det värt att lyfta på arshlet och röra sig mot datorn. 
Så är det ju bara den pyttelilla detaljen om att bloggtorkan fortfarande existerar och att jag inte har en aning om vad jag ska skriva... Bra Jullan, bra!
Idag var jag iväg på loppis med min mor & syster. Hittade rätt snabbt till kakbuffén och OJ åt kakor till jag storknade! Made my day ♥
Får mig just nu den dagliga dosen av telesnack med Kajsan. Trevligt värre! 
Ska väl snart gå och länsa kylskåpet innan jag går och lägger mig. Ska upp tidigt imorgon, varför får ni veta då.
Bjuder på lite gamla bilder från pappsens dator.


puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0