Årets Påskkärringar NO.1 :D

Glad Påsk Alla Påskglada Människor ! ;)

Dålig updt, och sorry for it ! ;) Helt enkelt inte orkat blogga och inte haft direkt tid heller ;D Men nu blir dt ändring ! :D

I torsdags så va dt sista dagen i skolan innan lovet, dt stavas S-K-Ö-N-T ! ;) haha! :D Issa och Sara är ena riktiga muppar, varje år lyckas dom med sina aprilskämt och alla i klassen (eller så gott som alla) går på skämtet och blir väldigt upprörda! ;o Och självklart lyckades dom muppflickorna iår igen ! ;o :D Iår hade dom kokat ihop sig med alla högstadiet's lärare, rektorn och kansliet, och tillsammans gjort ett nytt, förskräckligt äckligt schema - mitt i terminen, fullt med håltimmar överallt, som typ va två eller tre timmar långa, vanligtvis hade man tyckt det varit skänt men inte när det tar en timme att åka hem från skolan, för då måste man (ett exempel är jag ;p) vara kvar i skolan på alla håltimmar för att man inte hinner åka hem... Så dom flesta i våran klass började skrika och hojjta om att vi skulle minsann byta skola! Inte minnst jag och anne - vi såg det som världens bästa chans att faktiskt byta skola ;) Och fy va besvikna vi blev när vi fick veta att allting bara va ett aprilskämt! :D

Men efter skolan åkte jag till Almunge Skola och träffade gryymt saknade Michis ! :D <33 och sophie, sen drog jag hem till sophie och michis åkte hem, ;/ ;) och efter ung. en timme hemma hos lilla fiie så mötte vi upp max i almunge centrum ( x'p ) för att sen gå hem till moi och sminka oss och allt ;) sen började våran färd till blåkulla ;) hha, aldrig mer att jag går påskkärring! Fy va pinsamt dt va!! xD men kul hade vi iaf ;D <3 Videoblogg från mig och sophie (både innan och efter påskkärings grejjen) kommer så småningom ;) <3


Långfredagen spenderades med släkten och alla småkussar på nickis ;) fy va roligt det va att springa omkring där ;) men roligast av alla tror jag nog att moster jeanette hade ;) hha, hon garvade skit mycket när hon åkte ruchkanan (stavning?) hha ! men den som åkte mest va mormor ;p <3


Och tillsist; Påskafton - idag ;)

Usch vad jag är trött, vaknade halv nio av en högt pratande kusin ;) och gick för att käka frukost, sen fixade jag mig snabbt och gick sen till mormor och morfar med mamma, där fick vi påsklunch - och vilken lunch! jag är fortfarande mätt ! Sen jaa, inget särskilt än att varit barnvakt åt kusiner ;) och ätit MASSOR med godis ;)

Men nej, nu blev det här väldigt mke skrivet, ni orkar säkert inte ens läsa allt ;o Så här kommer lite bilder ;)

Påskkärringar! :D

från alla kändisbloggar har jag lärt mig en sak; att bjuda på sig själv ! ;) så ursäkta för alla grymt hemska bilder på moi ;)





Det va alla bilder från den här datan, inte många men aa, och som sagt så ska sophie hjälpa mej så att videobloggarna kmr upp nån gång också ,;) <3


Ciao! :) <3


Kommentarer
Postat av: Anne / A.C (:

haha söta <3 ;)



sv: i know ;ooo

2010-04-03 @ 22:54:42
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0