i gotta feeling that tonight gonna be a good night ;)

.. joråå, inatt blir en najjs natt ;) Den spenderas me lillasyster ;) <33

Igår fick jah en galna ideén att jag skulle klipa upp mitt hår ;s Och nu äe dt gjort, jah började, helt seriöst, nästan gråta, mitt hår va seriöst helt förstört !! ;o Men dt blev bättre när jag plattade dt, ;') Så helt katastrofalt (NYTT ORD ! - som jag aldrig andvänt förut ;p) blev dt faktiskt inte, phuue !

Sitter nu och väntar på att Sophie ska komma :D Hon lär la' komma snart, tonight gonna be a good, good night.... x)<3

Och Whillian Brandin jag är inte galen, som dt såg ut på mina 'hälsningsvideor' på Sophie's mobil, !! hahah ,x)<3

Håret :




man ser visst inte så mke skillnad på bilderna, men aa, dt äe skillnad x)<3

Kommentarer
Postat av: Anne / A.C (:

Det blev ju fett coolt ! :o om du inte vill ha det så kan du ge mig ditt hår (A) <33

2010-04-11 @ 15:01:26
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0