R.I.P

Jag hatar rävar!! Seriöst, små skamlösa djur!, Usch, dom borde inte få finnas seriöst!

Jag hade ställt mina skor på altanen, nästa morgon när jag ska ta på mig skorna är dom borta,? En låg på gräsmattan o den andra hittar jag inte,?
Den ligger inte på tomten, den ligger inte under några granar, den ligger inte i skogen, den ligger inte jättelångt in i skogen, nån som fattar exakt hur mycket jag har letat efter min sko eller?
Värsta skogspromenader har jag gått på nu i typ två dagar?

Igår när jag skulle dra in till stan så fick jag ta min lillebrors skor? Och han har fortfarande mindre fötter än mig, lille plött,;) Så nu har jag sååhhääääär ont i mina fötter, -intresseklubben kan ju anteckna ;), <3




Min sko är borta o antagligen helt död nu.., av saknaden av mig såklart ;) Haha!

Men det får helt enkelt bli att köpa nya skor så fort mamma kommer hem från jobbet,! För jag tänker INTE med stora bokstäver ;) gå med lukas skor en dag till!
Och sen hoppas vi ju på att jag hittar den andra skon också så att jag har ett par till :D Här är man smart vettni ;))<3

 x))

Kyss' 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0