B Ä S T A V Ä N


Idag skulle jag åkt till skolan och senare mött upp bästavän Sophie, fikat, snackat och bara myst! Hade varit härligt!
Men självklart är jag sjuk och till råga på allt har jag nu utegångsförbud OCH kompisförbud under obestämd tid..? Mamma du är ju underbar.. :/ (oops, hon kom på mig vad jag gjorde i fredags .. Lär inte bli utgång på ett bra tag nu.. )

Passar skitbra med utegångsförbud right now..*ironisk* Innan jul och så. Måste fixa julklappar och jag får inte gå på stan längre. Ska försöka få med mig Felicia så att hon kan säga till mamma att jag varit duktig flicka;) Skämt åsido. Men hur ska jag hinna köpa alla julklappar?! Julafton är om TIO dagar och jag åker till sälen om åtta! Sjukt.



P
uss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0