Det stavas G A L E T !

Okej. Kvällen var helt galen !

Tog bussen in till stan, mötte upp Anne och några bööys;) Vi gick och handlade på hemköp. Höhö. Sen vidare med bussen mot storvreta. Gick genom en fett läskig skog i hundra år och jag är tydligen Jesper's slampa ? HAHA !

Kom fram till en stuga men det var ingen där. Så vi gick till en annan stuga i närheten där det var lite folk. Kvällen började smått men slutade helt galet !
Efter ett tag kom det fler sköna människor och efter ytterligare x antal timmar kom det massor med folk som drog efter typ en kvart? Hehe.

Jag kan inte säga mer än att kvällen var helt galen..! GALET ! GALET ! GALET !
Nej men.. För ordomväxling så var väl kvällen.. öh?.. mysig? Jo, det var den. Galen och mysig;)

Fett kallt i stugan trots att jag satt med jacka och filt och värmde mig mot.. vissa människor.. men ni får inte veta vilka ..eller vem skulle kanske passa bättre..;) 
Väl hemma var jag såpass nedfrusen att jag somnade med tjocka mjukisbyxor, tjocktröja, halsduk, vantar och sockar..
 Sen ringde Anne och jag fick reda på fett hemska grejer. Usch..! 

*Inga bilder från kvällen*
Men ni får en sjuukt gammal bild som jag hittade idag !

Maxxi & moii          Yes, jag ser ut som en apa ! :o



PUSS !


Kommentarer
Postat av: anne

asså fredagen var sjukt bra ... fast ändå inte :p haha <33

2010-12-12 @ 18:28:43
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0