du är ful, äcklig, blå och jag hatar dig !

Chena Chena !

Jag och Anne skulle skynda oss till matten så snubblar jag över hennes ben, flyger iväg, dunkar i golvet och sen vidare in i väggen, två sekunder senare ligger jag där på golvet och skrattar medans jag skriker "AAAJJ!" med allas blickar på mig. När jag kliver upp från golvet är självklart axeln ur led och armen orörlig. Jag slår till axeln så att den hoppar rätt igen, men gud vad ont det gjorde.
Det blev inte bättre o när jag kommer hem sitter jag bara och skriker för att det gör så ont..
Bara att åka in till akuten. När jag o mamma kommer dit satt vi o vänta i några timmar, sen typ ner o röntga, läkaren trodde jag brutit nyckelbenet men inget var brutet, tydligen muskler och senor (stavning?) som sträckt sig och det kan vara en blödning i axeln.
Så spenderade jag natten.. På akuten, stannade hemma idag, var för trött efter inatt och ska vara hemma och vila axeln idag också.


har ni sett nåt snyggare ?

Blir fast med det här äcklet i nån vecka, men sånt är livet ?


Nej, måste få lite plugg gjort idag, skriver mer later (y)



PUSS !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0