¨


old pic. Fick lust att lägga upp en gammal bild. Liiten chey !

Hej!

Alla kläder ligger på min säng. Och inte i väskan. Jag orkar verkligen inte packa mer! Skulle helst av allt bara vilja sätta mig framför tv:n eller lägga mig i sängen och sova. Men mamma har lovat att hjälpa mig packa det sista.
Tänkte att "yes, nu är jag klar med packningen!" men så kom jag på att smink, hårgrejer, tandborste och allt sånt där behövligt också ska med. Bara att börja packa ner det också:p

Har tagit paus nu iallafall. Måste ju fylla iPoden så att det finns någonting att göra i bilen imorgon!:)

Åker till skolan imorgon som vanligt, men mamma hämtar upp mig och min syster runt 11-tiden och då åker vi vidare till Sälen.
Vet dock inte hur det blir med uppdateringen under veckan. Min laptop är trasig men morfar har sin med så ska försöka flörta till mig den så att det iallafall blir lite uppdatering;)

Bloggar imorgon bitti innan jag åker iväg till skolan:P



PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0