gaah.

Hääjj,

Har verkligen ingen lust att blogga. Är bara almänt irriterad utan anledning, och vet inte varför jag är irriterad heller..
Har väl med axeln att göra, den gör så himla ont och har gjort'et hela dagen..
Bättre blev det ju inte när Simen sprang in i den,
Jag: MEN AAJJ ! DET GÖR JU ONT I AXELN FATTARU VÄL, DITT SVIN !?
Simen: Men vart tror du det var meningen att springa in i pucko ?
Jag: I den onda axeln, antagligen.
Simen: Precis och jag lyckades ju ! *går iväg och skrattar*
Jag: ASSÅ VÄNTA DU BARA ! NÄR JAG SLIPPER DEN HÄR MITELLAN, ASSÅ SHIT, DU KOMMER INTE LÄNGRE EXISTERA DITT DAMPBARN !

damp, pms, cääpää, adhd, var bara förnamnet på vad jag fick just då..!

Nej, nån borde fixa skit starka värktabletter åt mig för dom jag har hjälper ju inte ? Och lugnande medel borde också inskaffas ..?
Jaja. Ska ta och plugga lite och så. Slänger in en dagens outfit.


linne, gt
jeans leggins, cubuc
tjocktröja, hm
och så min fina mitella från sjukhuset;)



P U S S !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0