Goooodmorgon

Godmorgon solstrålar !

Ledig idag så fruktansvärt skönt ! Blir nog stan med Anne lite senare och sen utgång. Har inte varit ute sen youth så känns som om det behövs nu;)
´
Ska la' käka upp min frukost och kolla på tv och bara ha det gött innan jag fixar mig sen. Man måste ju njuta av sin lediga dag, right?:)

By the way så tog jag fram en gammal vän igår. Någon Något som jag älskade mest av allt för lite mer än ett halvår sen.. Sen glömdes den gamla  vännen bort .. Det är mitt löshår jag snackar om. Ojojoj vad jag älskade det där löshåret sen var det inte kul att ha långt hår längre och jag la undan det. Igår kom det fram igen och i'm lovin it! Kanske ska ha't idag? Eller? Hmm.. Jaja, får väl tänka på det sen, för nu ska jag sätta mig framför tvn och bara vara laaat !



jag & min sjuukt schmexiga pyjamas !




PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0