Lucia stake ?

Imorgon bitti ska jag, min syster och lilla sötungen Leo till mormor & morfar och lucca, lussa (nej, hur stavas det?)

Har tagit fram Lucialinnen och sånt till mig och Felicia och så ville jag ha en sån där krona med ljus i, ni vet?
Jag tänkte på Luciakrona men samtidigt så ser ju ljusen i kronan ut som ljusen på en ljusstake. Och seg som min hjärna är right now så frågar jag ju självklart mamma om jag kan ha Lucia stake imorgon. Haha!
Min humor, den är sämst, i know;)

Men hur som så är Luciastaken;) förliten så jag ska tejpa den så att den får plats på min skalle ?.. Hmm, får väl se hur det går, mitt tålamod är inte på topp om man säger så..

Tar med kameran imorgon så ni får lite bilder när jag kommer tillbaka:)


PUSS på mina älsklingar !


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥

Bloggen är inte till för att bara jag ska sprida mitt ord :) sprid även ditt!

Eller varför inte kom in och ställ en fråga i frågestunden nu när bloggen är nyöppnad och allt! :')

popssR'

2010-12-12 @ 01:49:08
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥

Bloggen är inte till för att bara jag ska sprida mitt ord :) sprid även ditt!

Eller varför inte kom in och ställ en fråga i frågestunden nu när bloggen är nyöppnad och allt! :')

popssR'

2010-12-12 @ 01:49:11
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0