M Y S till tusen

Hej ! :)

M
ysdagen idag var supermysig!

Dagen började med att jag var skitarg och sur som minst ett kilo citroner, men när jag kom till skolan och det var mörkt förutom några smålampor, soffor stod överallt och Sara kom till mig och kramade om mig så blev jag glad! You made my day, hun'.
Har gått runt i mjukisar, insvept i filt och så gott som osminkad hela dagen. Härligt!

Haha, det första jag hör när jag träffade Jesper imorse var;
Oj! Fjortisen har nästan inget smink!
Och det var ju faktiskt sant också! Nästan inget smink, bara lite mascara på
överfransarna (!)

(hade med kameran, men den användes inte så flitigt som jag tänkt mig:()

anne & karina


igen:P

A
nne och jag har lekt superhjältar med våra fina mantlar filtar. Sprungit och hoppat runt i korridorerna och bara varit oss själva helt enkelt;) Ibland måste man vara töntig!


Stannade kvar i skolan ett tag, gjorde ett prov som jag var försenad med och snackade och bara hade det mys!
Sen mötte jag upp syster min och vi tog bussen in till stan för att inhandla lite julklappar. Blev däremot bara lite grejer till mamma. Pappa är ju så svår att hitta julklappar till! Förslag? Kommentera!
När julklappshandlandet var färdigt tog vi en fika och bara myste innan vi gick vidare till bussen.

Förutom julklappar fick jag även med mig två par örhängen hem. Härligt med lite nya saker!


Ur&Penn 29:- /st :p



Nej, nu känner magen att den vill ha pizza, P U S S !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0