MYS !

Hej, har ägnat hittils av dagen åt film och frukost;)
Hemma från skolan idag, och ska fixa lite uppsatser och sånt. Men det blir att ta itu med senare.
För nu sitter jag iklädd i vit handduk, har en vit handduk virad runt håret och vita strumpor (äger inga vita tofflor, annars hade det lätt blivit det;)) Hårinpackning, ansiktsmask och till och med ett champangeglas däremot fyllt med läsk men ändå. Hehe. Tänkte ta mig en ta-han-om-mig-själv-dag idag. Ska snart värma upp lite vatten för fotbad, sen hoppar jag in i duschen och rakar benen och tjejgrejer liksom.
Nu skulle man ju bara ägt ett badkar..



Failad bild, men men ..


Nej mina fötter fryser ihjäl - HEJ FOTBAD !


P U S S !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0