N O B E L F E S T

Käkar lunch. "Nej, jag måste springa till årstahallen och köpa strumpbyxor !" Vi sprang för allt vi var värda. Köpte världens sämsta strumpbyxor som glänste och gled ner längs hela benen ..? Sprang som tokar runt i korridoren iklädda linnen och mjukisbyxor med ögonskuggor och pensel i högsta hugg. Tio minuter kvar. "Jag måste kissa! Nej jag hinner inte! Jag måste fixa håret. SPRING TILL UTTAGEN!" Tre minuter försenade och sittandes i korridoren "Julia din galje ligger inne på toan och.. är det här din bh?" "Mina skor är bort.., nej jag hittade dom..!"
Ungefär så lät det igår när jag, Karina och Anne sprang runt och skulle fixa oss i skolan inför eftermiddagen.

Igår var det som sagt nobelfest för åk 9 på LOKS. Trevligt trevligt !
 Däremot kunde det ju varit ytterligare lite trevligare om jag och issa inte hade hamnat i havet av lärare. Jag och Issa satt mittemot varandra, på båda sidor om oss sitter det lärare. Kul.
Men festen blev lyckad ändå. Jag hade verkligen inga förväntningar för eftermidagen så det blev goodii ändå;)

(Några Bilder snodda av anne)



Anne & moi

Jag, Anne, Karina & Issa

Issa, Bea, Karina, Anne & jag

*Bjuder på bilden*
Jag, Fabbe & Karina. (Karina: Julia vi måste hålla armkrok med fabbe på kortet. Jag: Ja!. Jag tar Fabbe i armen och när kortet tas släpper Karina. Därför jag står och håller han i  armen ;))

Anne & Mooi

Igen:p


Bjuder !


T
ack för en underbar eftermiddag alla fina 9or !




P U S S !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0