Senil kärring #1

Hej på er sötisar, tror ni inte att jag glömde kameran hemma? Jo men självklart gjorde jag ju det! Men morfar tog en massa kort så ska be han skicka över dom så får ni se lite senare på dom fina Luciorna vi var:)

När jag, Felicia och mamma kom till mormor står Leo i dörren iklädd tomtedräkt och vinkar åt oss, min moster och hennes man kom sen nerför en trapp och Jeanette var Lucia och Kristoffer tomte;) Jag och Felicia hade Lucialinnen och aa, så kommer mamma där mitt i allt och har gamla slitna mjukisbyxor och så säger hon: "Jaha, skulle jag också ha Lucialinne?" Haha, bra mamma!

Blev iallafall skitlyckat (även fast ingen kunde Santa Lucia & vi sjöng fel hela tiden & stid bara & skrattade för alla fel som blev) men mormor & morfar blev asglada att vi kom och lussade även om det var en dag i förväg och även fast vi bara gjorde fjasko av allt;)

Bilderk kommer sen :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0