Skii

Hejsan !

Varit i skidbacken hela dagen! Härligt!
Däremot har det snöat och blåst så det har varit rätt kallt och trögt att åka ibland men annars har det varit skitskönt. Vet inte hur länge sen det var jag var ute en hel dag. Det trar på krafterna men man mår ju sjukt bra efteråt! Kände mig lite halvdålig imorse när jag åkte iväg, men nu mår jag perfa.

Frisk luft + skidor + donken mat = PERFEKT !


För det är ju nämligen så att precis där vi är ochåker skidor  finns donken. Och istället för McDrive så vär det McSki. Haha!

Igår var jag typ sjuk, låg bara och kollade på film hela dagen. Men på kvällen så började jag och moster köra SuperMarioKart. En massa race ! Sen blev det Mr. Beans semester och sen var jag frisk. HAHA! Ett perfekt avslut på dagen. Supermario och mr. bean;)

Nu bär det nog ut igen. Blir att köra fyrhjuling med Leo ponken:D



PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0