we live and we learn

Hej på er !

Imorse mådde jag piss så tänkte stanna hemma.. Men, sen kom jag på att jag skulle göra ett prov som jag inte kunde missa pga betygen som sätts ikväll. Så det blev att ta en buss in vid nio och komma illamående till skolan 2 timmar försent.
Snackat med flera lärare i skolan idag och nu känner jag mig inte alls så stressad som jag gjorde igår. Bara någon uppsats som ska in nu idag innan betygen sätts. Sen är jag klar! Äntligen!:D

Imorgon är det Badminton & Bad -dag  vilket jag verkligen inte ser fram emot. Badminton är kul så det kan jag nog stå ut med, men bad är ju helt förskräckligt. Särskilt nu när jag har femton ton snor i näsan, en mage som bara vill kasta upp maten jag ätit och små varelser i mitt huvud som bankar på min hjärna med stålhammare. Hehe. Nja, kanske inte riktigt små varelser men bara för att varelserna inte finns så gör det då inte huvudvärken mildare, även om jag önskat det.

Jaja, jag skriver antagligen mer sen. För nu ska jag skriva engelska uppsats..!


P U S S


old pic .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0