Dagen! ;)

Vaknade i tältet i min trädgård, x)), me sophie klockan kvart över sju imorse.. vi låg o snacka o käka godis i  typ tio minuter/en kvart och sen somnade vi igen o sov tills sophie's mamma ringde o väckte oss efter två timmar :) Vi drog in o käka frulle me mamma (: Och sen cyklade jag me sophie hem, för hon skulle hem och städa ;p Sen typ drog jag hem o la mig i tältet o sov en kvart sen kom morsan o ropade på mig så att ajg  vaknade -.-' men då va dt bara att gå upp och vakna till och sen plocka ihop tältet för att sen städa mitt rum - o dt behövdes! ;o fett stökigt..!

T
yp sen dra till mormor o olja in trappa/altan/trall. :P Har ju typ sommarjobb hos henne så aa, dt va bara att göra :). Var kvar där till typ sex ? då alla oljan var slut o jag känner mig fett duktigt som har stått och oljat grejjer i stekande sol i typ fem timmar `?   DUKTIGA JULIA :D

aa, bilder från tältningen kommer kanske senare ;) <3 beror på hur lat jag är (; <3


 Ciao ! :D <3



~ juliabbergquist'
~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0