det blir en typisk julia & sophie kväll

Dålig uppdatering? I know, och sorry för dt, men nu är jag tillbaka som vanligt igen ;) Har varit så grymt mycker plugg om jag nu ska skylla på något ;p Men nu är alla betygen satta och INGA mer läxor för det här läsåret! Hur skönt är inte det `? 

 
Om typ två timmar kommer Sophie hem från sin sysslings studentfest så då möter jag nog upp henne och så drar vi hem till mig, blir nog att sitta ute på en sten i skogen och dricka vår special läsk xd, <3 Haha! x) <3'

Ja, sen blri det att hon slaggar hos majj ;)

 Blir nog en underbar kväll me mke skratt!

Sen måste jag ju bara säga att jag tkr att mormor o morfar ska komma hem från Bryssel NU så att lillasyster Felicia och hennes kompis ska få sova i deras lekstuga, för då blir dt nästan home alone (stavning?) bara morsan hemma ;p Najjs dt ! ;) <3

Dagens outfit:
 




~ juliabbergquist' ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0