En grymt härlig dag med tjejerna

Tja Tja ! (:

Imorse vid halv nio ringde jag o väckte en alltför trött Sophie, och en trött, men ändå pigg Jossan ((: Fixade mig och drog sen iväg och tog 09.40 bussen in till stan med flickorna.
Vi gick runt lite och jag kötpe coolaste linnet, eller vad? Och skulle egentligen ha bytt min ring till en mindre storlek men fanns inte så vi stog inne på Hallberg's Guld i typ en halvtimme alldeles i onödan..!
Blev hungriga efter ett tag och gick och köpte mat på Donken, men den här gången satt vi inte på Donken och käka som vi brukar, utan vi tog med oss maten och gick till Stadsparken och satte oss vid ån, grymt mysigt! :)
Satt och pratade om allt mellan himel och jord medans vi käkade, vi (Jossan och Sophie) satt och snackade om hårfärger när jag plötsligt avbryter och säger Åh vad gott det kan vara med hamburgare!! Haha, jag hade varit helt inne i min hamburgare, ni vet, jag o mat ;)) Haha!
Efter ett tag gick vi och köpte jordgubbar och satte oss o solade utanför S:t Persgallerian.. Det var dom godaste jordgubbar jag nånsi ätit, förutom den sista, den smakade skit!!

Vid klockan tre / halv fyra kom Julia in till stan och vi gick runt lite med henne (: Efter bara nån timme skulle Jossan, Sophie och jag hem, men Julia kan det där med mutor.. :)
- Julia, jag bjuder dig på en glass om du stannar med mig till sex..
Of course så stannade jag kvar - allt för en glass ;)
Jag och Julia satt mest inne på Donken och gjorde ingenting.. Roligt liv?

Glömde berätta att jag också höll på att bli överkörd av en snubbe i en gul bil idag..!
Jag gick på en 'trottoar' inne i stan och så helt plötsligt så kommer en bild och kör nästan på mig, mitt linne, som är pösigt, fladdrade till lite och nuddade bilen! Förstår ni hur nära han körde då? Asså jag fick typ hjärtklappning och skrek, och Jossan stod bara o gapade och ropade på Sophie som gick och ropade på "Kebab House-killen" och två tanter som precis gick förbi började viska, eller aa, dom trodde väl att dom viskade trots att dom snackade as högt, och dom bah: ' Men hjälp! Hon höll på att bli överkörd!!' Usch vad rädd jag blev asså!

Bilder (:

Sophie o Jossan skulle raka benen på bussen.. ;)


Sophie ;p


Jossan ;p


Inne på Hallberg's Guld,


Julia (: Blev typ bara en bild på henne eftersom att den flickan
vägrar vara med på bild ;P

Nytt i garderoben :D

Linne från Bik Bok, 49:-

coolaste linnet med coolaste färgen, right? ;p Linne från New Yorker 89:-


Nagellack, Cubus 39:-


Armband, JC 39:-


;p




pEaCe          ~ juliabbergquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0