Hemma.. (:

Kom hem från konfalägret igår o konfirationen firades med gäster mat o presenter o fruktansvärd magont ;//

Idag drog jag te' sophie, vi låg o sola o hennes brorsor hällde två hinkar vatten på oss ;o Grymt Kallt!

Sen typ skulle vi käka lunch o så hittade sophie en plastpåse i köket o bah:
Sophie: Åh, vad jag fick lust att kissa i en plastpåse nu !
Jag: Öh? Seriöst, eller driver du?
Sophie: Nej, men seriöst, jag fick aslust att kissa i en plastpåse nu..!
*Sophie går in på toaletten och efter en halv minut slits toalettdörren upp och Sophie kommer utrusande*
Sophie: Jag måste ha en till plastpåse den andra läcker!!

Så det kan gå om man har lite anorlunda kompisar (; Haha!

Åkte ssen iaf till Klappis o bada o sola, o Sophie hittade en jättelång pinne, och jag överdriver inte med JÄTTELÅNG, typ fyra eller fem meter ;o
Men efter Klappis blev det poolen hos mormor o morfar (:

Bilder (:


moi och tha pinne, Lång va..? :D





När vi va vid poolen så såg vi detta på vägen utanför, o då kände nog sophie en lättnad över att inte bo kvar på landet ? x))

Vadå Lantis?                   Ser ni traktorn ? ;)

Det var så gott som alla bilder som togs igår, (: <3

Kommentarer
Postat av: Anne / A.C (:

Blekfis :p <3

2010-06-22 @ 16:14:50
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0