Imorgon: Grönan med älsklingarna

Grönan imorgon med Anne, Emelie o Esther,  och det gillas riktigt mycke Sitter och bara läängtar (: Men riktigt synd att Lollo inte kunde hänga med :/ Jag kommer tänka på dig imorgon sötis :p ♥

Men tjejer seriöst,  jag sätter inte min fot inne i spökhuset, seriöst så är jag fortfarande helt skräckslagen bara nån nämner det (överdrift) men asså det va nog det värsta jag gjort i mitt liv, särskilt änr hon bruden som va framför oss typ sa åt oss att sluta skrika för att hon ville ha det mysigt med sin kille - I SPÖKHUSET ?! Typ dom kunde åkt kärlekstunneln eller whatever, men itne gått inne i spökhuset ? Haha, xd Nej men efter förra årets visit i spökhuset får INGEN in mig där igen, xd haha!

love love love (a'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0