Issa's 15 årsfest :)

Issa's fest igår var skitrolig! :D
Den firades på ett sydafrikanskt (?) sätt, så först kom alla gäster, och när alla var på plats så kom Issa nerför trappan ledandes av sin pappa, typ som på ett bröllop när bruden kommer in i kyrkan, you know? :)

Sen typ dansade hon och hennes pappa vals super gulligt! :) Och efter detta fick vi hälsa på henne, och jag måste bara säga:

Isabel Gisella Rojas din klänning är min nya kärlek ;) <3'

Sen blev det mat i ett 'tält' i deras trädgård och typ tårta och sånt därinne, tipspromenad utanför och jag, Anne och Cissi var ju helt klart bäst på den ;)

Och juste, jag och Anne har från och med igårkväll hittat en ny medlem i vårat psykopat gäng - Sisela Rosman !
VÄLKOMMEN ! :D <3

Hinner inte lägga upp några bilder nu, men några kommer nog upp på facebook, så kolla där ;) <3

Ciao ! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0