JAG SAKNAR OSS ! <33333

satt och kollade igenom sophie's gammla bilder på bdb och hittade detta.. asså jag började seriöst gråta..! JAG SAKNAR ER OSS ! ;o <3


Från Sophie's Bdb

 Bild 4/4

NU KOM SMARTA ( HOOST ) SOPHIE PÅ ATT DE FINNS 4 SUPERKVINNOOR, SOM HAR DOM MYSIGASTE KVÄLLARNA I VÄRDEN ;O,
OCH DE MÅSTE DOMHÄR HJÄLTARNA HA SNART!

MICHIS
JOSSAN
FIIIEEE
JULLIS


<3333333333333333333333

 

KOMMENTARER: 

michisgullungeh tis 10 nov 2009 22:29
håller med båda två där nere, (: jag saknar allt och jag älskar er alla sjukt mkt , sbu saknar jag sjukt mkt det som var förr , men nu har det ju förändrats det är inte samma sak där längre ;// vi måste hitta en dag som vi alla kan så snart som möjligt! älskar er, <3
 
juliabbergquist mån 9 nov 2009 21:28
jag håller me michis , saknar tiden grovt mycket , när dt va vi och städskrubben mot världen <33333333 vi måste göra om kvällen hos michis snart igen , <33333 allt borde bli som förut , älsklingar, jag älskar er !!! <333
 
Anmäl    PM
pleasekissme mån 9 nov 2009 17:51
ååh jag älskar er så himla mycket älsklingar ! saknar våra riktiga tider på sbu ;o innan alla började där. när det var vi och städskrubben mot världen, när torsdagskvällar kl sju var allt man längtade till för att träffa sina älsklingar. när det inte fanns ngt som kallades problem. den tiden är grymt saknad av mig. och kvällen hemma hos mig var fan den bästa ever ! så jävla roligt vi hade. hhhahaha morötter och ondska :D allt var så jävla bra den kvällen! vi snackade om allt från leo till svensson och hellberg ;D allt var bäst ;* jag önskar att det var som förr igen...



ta mig tillbaka till mina älskade flickor

julis bergquist

sophie eriksson

josefina svensson

michaela örnborn

det står skrivet i stjärnorna för alltid ! <33
 



seriöst brudar jag saknar er för mke nu !  ååh, ni skulle sett mej hur jag satt här framför datasn o böla för en stund sen, ta mig tillbaka till den underbara tiden ! (: <3 älskar er brudar ! <333 

Kommentarer
Postat av: jossan

fan vad jad saknar! älskar er alla obeskrivligt mkt o vå MÅSTE seriöst vara NU!! <333333333

2010-06-08 @ 19:53:23
Postat av: jjuliabberggquist'

asså jag börjar seriöst gråta för att jag saknar er så sjuuukt mke "/ <3

vi mååååste träffas NU NU NU NU NU NU NU NU ! <33333333333333333333



jag älskar er mina superkvinnor ! :) <3333

2010-06-09 @ 19:29:20
URL: http://juliabbergquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0