Oh yeah, I hate you!

Japp, jag hatar min mobil, den är sjukt i minnet..! Sladden glappar (o eftersom att jag just nu är trött o irriterad så kmr jag hemsöka dom som tolkar fel, haha!) så bilderna från grönan kommer inte över till datan (kände att dt kunde tolkas fel där oxå om man har min humor vill säga, men som sagt, jag hemsöker dom som tolkar fel..! xd)
o sen så ska jag lämna in min mobil till piss 3 o laga den.. så att bilderna ska kunna komma upp här på bloggen :)

Imorgon åker jag på Konfaläger, kommer väl hem på söndag eller nåt tror jag (: Ska nog bli sjukt kul med läger, även fast jag just nu inte direkt ser fram emot att äta frukost klockan 08.00 varje morgon.. Men det blir nog bra på ett eller annat sätt :)
Och visste ni att ända sen jag fick åka på läger i ettan så har jag inte haft en ända sommar utan läger, haha!


Nej, nu känner jag att min säng ropar på mig ;) (jag hemsöker fortfarande ;o) Blir en tidig morgon imorrn.. Tyvär :/
Kanske att jag skriver nåt imorgon bitti, (:



bilder från Lägret -09 :D (& från min blonda tid, xd)




~ juliabberquist' ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0