Sooolaaaa

Skulle egentligen sitta på en buss påväg till stan me Sophie just nu, och sen så skulle jag o sophie dragit iväg till michis och haft det bäst där.. Men så blev det inte eftersom att *** *** ***** ****** ***** **** *********** ******..! Helt Sjukt ! ;o
Så nu blir det bara att vara hemma idag.. och antagligen sola ? :) Sophie, som igår bevisade att hon var tuusen gånger så mycket brunare än mig, sa att hon kanske skulle kunna stanna inne idag så att jag skulle kunna komma fatt med brännan, omtänksamma lilla Sophie ;) Tihii,

..så nu känner jag att jag ska springa ut o sola om en idiot för att åtminstone få en LITEN chans att bli brunare än Sophie, taha (;


Pussen ! ;* <3

Kommentarer
Postat av: lillasyster,!

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH,! Lycka till :DD<3

2010-06-22 @ 09:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0