TÄÄÄLTTAAA ! ;)

Japp, jag är smartig ;) <3
Jag kom på ett sätt så att jag o sophie an vara uppe o prata o myysa heelaaa natten, vi ska Tälta ! :D <3 visserligen i min trädgård, xd men ändå.. xd <3 så slipper mamma störa sig på våra skratt ;) <3

Sitter nu här och precis slutat gråta (inlägget under) och väntar nu på att sophie ska messa så att jag får ta o åka iväg o hämta godiset hos pappa och ta årets första dopp i sjön me sophie :) <3 Sen drar vi hit o flummar  o slaggar ;) <3 

hittade två gamla bilder fråhn mejj o sophie,  och jag kan bara säga     ~OMG !!


det här är nog seriöst några av våra värsta bilder..! Under den här osminkade perioden tyckte vi att vi var värsta fjortisarna, vilket också var vår högsta önskan - platinablondt hår, pushup bh, tuuuuseeen lager puder och klumpfrasar (xd) och vi tyckte under den här perioden på bilderna att vi hade lyckats rätt bra!!  HUR BLINDA VA VI ?!


Bilden är tagen precis innan vi drog o våldgästa familjen Leo ?
Asså även om jag vissa gånger längtar tilbaka till vår fjortisperiod, (när den INTE va osminkad), bar för att vi hade det så grymt kul, så måste jag bara fråga oss SKÄMDES VI INTE ? ELLER TYCKTE VI INTE ATT DET VA PINSAMT ATT CYKLA RUNT I ALMUNGE MED REFLEXVÄSTAR OCH HÅRET SOM OM VI HADE FÅTT 130 WOLT I OSS ?!


ajja skriver mer sen, puss puss, ;* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0