you said and we made

Allt jag kan säga är stackars issa, men va kul vi hade det - visserligen på issas bekostnad men so what?

Jag och en massa tjejer, inklusive Barckis och min lillasyster Felicia, drog efter skolan hem till Isabel Gisella Rojas för att fixa ungefär som en möhippa för henne ! :) Bruden blir ju snart 15 ! :D <3
Vi gick iaf hem till henne och drog på henne en blå Askungen klänning, och håret och sminkningen såg för hemskt ut när vi tjejer hade varit framme..!
Efter denna våldgästning i Issa's hus gick vi till bussen som skulle ta oss ner till stan, o vi gick på och hade jag varit Issa i den blå prinsessklänningen just då hade jag gjort allt för att komma av bussen som var full med människor !

På bussen när alla människor satt och glodde på Issa så att ögonen ramla ur huvudet på dom:
Issa:
Asså seriöst, hur hemskt ser jag ut på en skala 1-10 ?! (Hon hade nämligen inte fått se sig själv i spegeln innan vi drog med henne ut till bussen)
Anne:
Öh, typ 11?
Issa: Va ser jag så hemskt ut ?!
Rebecka O och Anne:
Eller, kanske till och me 12 !!

En panikslagen och skrikande Issa var det alla i bussen fik skåda efter detta medkännande av Rebecka och Anne ;)

Väl nere på stan började allt det pinsamma, men det tar jag inte upp här på bloggen! :D Däremot kan jag ju berätta att Issa var tillräckligt charmig till han-som-stod-i-kassan-på-donken-killen att hon fick en gratis glass, som visserligen hamnade i hennes hår och ansikte sen, men ändå ! :p



(FEL PÅ BLOGG.SE IGEN SÅ KOLLA BILD FRÅN IDAG HÄR)



Ciao ! :D <3

Kommentarer
Postat av: Anne / A.C (:

HAHA , jag är bäst x)

2010-06-11 @ 14:22:53
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0