Nästa Hållplats: Duschen !

..Härligt ! Jag som verkligen äälskar att duscha.. Hmm, då kom dt ut också ;p

Mår ju bättre idag och har precis ätit en apelsin så nu mår jag riktigt bra faktiskt :) Apelsiner är dt jag lever på just nu ;) Så eftersom att jag kände att jag just nu skulle orka springa ett maraton tyckte mamma att det va bättre att ta ut den energin på att duscha och sen fixa mig så att jag kan vara med lite senare när släkten kommer för att fira lillebrors födelsedag :)
Dom kommer om ungefär tre timmar så ska skynda mig in i duschen, för att sen hinna både välja kläder och sminka mig, och juste håret, håret, håret ! :)

Hörs lite senare när jag kommit ut från duschen :)


Ciao! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0