Sådär.. :)

.. nu så är jag färdig sminkad, valet av kläder är klart - dom sitter till och med på mig :D, och snart kmr moster hit ;p jaa, så kom igen nu och släng in ett grattis till min lillebror ;p hha, väldigt vad jag tjatar om dt, x'p

Mamma håller på att laga kebab, MUMS ! bra val av mat lukas ! :DD
Lukas har fått en "pistol med plastkulor" i födelsedagspresent och jag äger på att skjuta med den, min lampa har ett hål i mitten och jah har träffat hålet (dt där lät ju bra ,x'p) tre gånger !! :DD i'm happy ! ;p

så nu sitter jag och lukas i mitt rum och tävlar vem som prickar hålet i min lampa flest gånger, just nu står dt 3-0 till mig :D <3  och pojkvännen äe ju självklart me x) - och pojkvännen äe ju ofc mina solbrillor (yy)

AAAH !! FEL PÅ BLOGG.SE , DT GÅR INTE LADDA UPP BILDER !! :O


Ciao! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0