UTKAST: 16, Nov. 2010

Heej!:)

Usch! En riktigt trött och jobbig dag idag. Dagen började med att jag försov mig med en timme, men hann ändå i tid till skolan..!
Första lektion; kristendom. Vi skulle vara i datasalen och skriva något brev. Men datorn jag hade var segare än en grottmänniska! Efter en halvtimme av lektionen hade jag precis blivit inloggad och efter ytterligare 10 minuter var jag ute på internet. Särskilt mycket gjort den lektionen blev det inte för min del.
Dagen fortsatte med lite förberedande info om gymnasiet. Sen blev det fysik, matte och matteprov. Och slutligen textil.
När vi slutade vid halv fyra är Anne självklart så klantig att hon tappar sina nycklar i ett dörrhandtag så att nycklarna fastnar där och går inte få upp. Blev att leta reda på vaktmästare (som hade slutat för dagen), så istället för vaktmästare blev det vår klf. Men hon kunde inte få upp nycklarna. GRATTIS ANNE SOM NU BLIVIT TILLDELAD 1:A PRISET I KLANTIGHET!!
Iallafall. Åkte bussen (halvvägs) hem innan pappa hämtade upp mig och vi åkte vidare till John Bauer gymnasiet för att gå på Öppet Hus. Men nej, JB är nog inget gymnasium för mig. Bara att leta vidare..!

Nu ska jag sätta mig och plugga lite engelska och sen känns det som om sängen lockar tidigt idag. Har mått så fruktansvärt illa senaste 2 veckorna, detta har också gjort att jag inte kan äta och är skit trött pga det.. Så att lägga mig tidigt är nog just det som jag behöver just nu. Och kanske lite ledighet inte skulle skada heller;)




min ängel utan vingar -JAG SAKNAR DIG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0