19/11 2010

Hallojsan!

Skolan idag då. Hade först matte och massa grejer med roten ur och jag är ju bara bäst på't;) Sen biologi och även prov för min del, gjorde bara halva men resten görs nästa vecka:p Sen SO, språk, utvecklingssamtal, gick bättre än vad jag trott!
När jag trodde jag var klar stötte jag och mamma på studievägledaren i korridoren och jag som missade min enskilda tid igår med honom fick en ny tid på direkten så mamma följde med och pratade. Ganska skönt faktiskt, eftersom att hon tänkte på lite mer grejer än vad jag gjorde just då;)

Har varit i stan tills för ungefär en timme sen. Handlade mat med mamma och fixade lite såna småsaker. När jag kom hem drog jag ut och gick i mörkret med Anne i andra änden av luren:P
Sen har jag och mamma suttit och kollat igenom en massa gymnasie grejer, kataloger och lite sånt. Vad mycket det är nu med gymnasievalet..!

Ska sätta mig och bara slappa lite nu, kolla på bla K&T Show och sen bara någon bra film.
Imorgon blir det pluggardag, ska börja skriva och tänka på nobelarbetet i svenska som ska skrivas på måndag. Usch usch, vad  mycket det är nu. Känns så iallafall. Jaja.



Ni får en bild från innebandydagen eftersom inga nya bilder tas nu förtiden;)





P U S S !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0