9 November 2010

Schha Schha Blöggen ! :D

Innebandydag på allians idag. Grymt boring.. Jag fick ju inte vara med pga andningssvårigheterna efter kyssfebern. Men Anne och Karina skulle inte heller vara med så det löste sig ju med att vi tre satt och kollade på killarnas matcher istället!:)
En dag på läktaren inne i Allianshallen när LO:s killar spelar innebany matcher kan verkligen bli galet kul!

Jag "..och han fick typ damp och sen liksom slog han honom på bröstkorven..!"
Anne "HAHA!"
Jag "Vad? Vad är roligt?"
Anne "Du sa bröstkorven istället för bröstkorgen!!"
Detta följdes av tio minuters asgarv ((;

Det har snöat som sjutton idag:D *happy face* Fett glad, men när jag skulle gå till bussen i 20 minuter så var det snöstorm. Inte lika bra precis. Men gick med Oliwer och ja, vad hade vi? Ett lite annorlunad samtal kan man väl säga, eller? Handlade om min lillebror, Anne, hans kompis och ishockey. Haha..? Sick sick..!

TACK SNÖN FÖR ATT DU SNÖAR! DU FICK MAMMA ATT FAKTISKT BESTÄLLA HEM EN NY TJOCKARE JACKA TILL MIG. Mycket behövligt för min del. Fryser ju häcken av mig i min som jag har nu..


failad bild;)


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0