Baka Baka Liten Kaka

Filmen är slut och jag har nu sett alla Lejonkungen filmerna. No life? Oh yes!

Febern är fortfarande kvar och jag känner mig fortfarande helt slut, men kom igen. En kladdkaka ska jag väl kunna slänga ihop iallafall..?
Jag är hungrig men det finns inget att äta, och en kladdkaka, eller varför inte muffins, går ju skit snabbt att slänga ihop och sen poof in i ugnen och sen är det klart ! Hmm, jo så får det bli. Muffins. Jag måste ju klara av att hälla i lite mjöl i en bunke och vispa, sätta formar på en plåt och in med det i ugnen. Det kan väl ändå inte vara så himla ansträngande? Eller?






Vi får väl se om jag ligger på köksgolvet och inte orkar ta ut muffinsen ur ugnen sen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0