Dagarna

Tjena Tjena Mellan Bena!

Jag och Anne har nu vaknat upp hos Maria H. När vi orkar ska vi nog börja fixa oss och sen käka lite frulle innan vi drar ner till LO och youth.

Veckan har varit helt galen. Inte minst onsdags kvällen/natten. Shit. Bögar, pedofiler, aspackade och vinglande. HAHA!
Torsdage blev en riktig bakisdag. Vaknade upp hos Anne och då hade vi sovit bort typ halva dagen. Vi fixade oss lite snabbt och sen tog vi bussen in till stan och där blev det ju ofc bakismat på donken;)
Fredagen. Juste, det var igår. Känns som om det var typ en vecka sen eller nåt. Men iallafall igår. Jag har antagligrn fått en lite lätt hjärnskakning från i onsdags då jag ramlade flera gånger och slog i huvudet i marken. En av gångerna jag låg på marken skulle Zäta och Karina dra upp mig. Men då dom tog tag i mina jackärmar ramlade jag 'ner i jackan'. Fulla som dom var så trodde dom att jag hade försvunnit och släppte jackan. Mitt huvud dunkade i marken och mitt huvud kännde av den smärtan kan jag väl säga.
Därav en liten hjärnskakning + de gånger jag ramlade själv. Onsdagen blev jag bitchclapad av Anne. Mitt kindben gör ooont!!
Idag har vi som sagt vaknat nyss och har också blivit besökta av en polis. Det hade tydligen varit bråk i trapphuset inatt. Hade jag och Anne kommit en kvart senare hade vi varit mitt i det slagsmålet och vem vet, kanske varit offren också? Scary.

Bilder kommer nån annan gång.


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0