Dagen har spenderats hos: Mormor

Hej Sötnosar !

Hann inte blogga innan jag drog iväg till mormor imorse..

Åkte som sagt iväg till mormor imorse med min syster och bror. Vi hade det skit mysigt! Planerade lite inför julen. Vi håller ju på med en liten hemlis som bara jag, Felicia, Lukas, Mormor och morfar vet om. Hehe. Det blir nog skitbra! Ni får inte veta vad det är än.. Ifall att mamma skulle råka kika in på bloggen, hon får ju inte veta om det liksom. Då förstörs ju allt;)

Dagen får komma i bilder.

Lukas, mormor & jag

Jag och Felicia

Igen:p



Sötaste Felicia (a'


Vad säger ni? Kan ni gissa er till vad vi gjort idag med hjälp av de två första bilderna? Ledtråd: JUL;)




PUSS !

 


Kommentarer
Postat av: Nattiz

julspel? :P kankse

haha

2010-11-13 @ 18:15:48
URL: http://hhejnattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0