Det ska väl vara tvärt om ?

Godmorgon sötnosar !:)

Vaknade imorse och usch och fy vad dåligt jag mådde. Feberfrossa, huvudvärk och illamående, vad är det här?! Blivit så mycket sämre sen igår, ska det inte vara tvärtom? Att man blir bättre för varje dag som går? Jaja.

Jag tror att jag ska skaffa barn.. Jag kollar alltid på barnfilmer för att jag tycker att dom är så himla mysiga. Och det blir ju lite mer 'obarnsligt' om jag skulle skriva "Nu ska jag sätta mig och kolla på Lejonkungen med min dotter.." istället för "Nu ska jag sätta mig och kolla på Lejonkungen.." Skämt åsido.

Hur som haver så är faktiskt det Lejonkungen som gäller nu. Ett Lejonkungenmaraton. Ska kolla på alla tre vettni;) Antagligen kommer jag sätta på Robin Hood eller Peter Pan eller någon annan film efter typ 15 minuter på första filmen. Jaja.


Höhö..!

PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0