Expedition Grammatik !

Shabalabalalabalalooo !

Ja. Hade svenska grammatik prov idag och gosh vad jag gillar't!

Innan vi gick in i klassrummet står vår lärare utanför och delar ut 'pannband/hattar' gjorda i papper och i olika färger.
Alla med blått var i ett lag, alla i rött var i ett lag osv osv..
När vi kommer in i klassrummet går alla och sätter sig i bänkgrupper med sin färg. Och så säger vår lärare: "Nu börjar Expedition Grammatik!"
Sen fick vi lappar och skulle svara på olika saker på tid och sådär. Sen det laget som fick minst poäng i varje deltävling hamnade i ordrådet och kunde därför gå miste om värdefulla poäng;)
Det var grymt kul! Tänk om alla prov skulle vara sådär. Då skulle jag verkligen längta sönder mig till alla prov. HAHA!


Efter skolan drog jag och Anneliscius ner på stan, kollade efter klänningar och skor och sånt till festen som är om en vecka!
Blev btw helt nerkärad i ett par skor från scorett, snyggare har mina ögon aldrig skådat (a)






PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0