IRRITERAD x1000

Ni som följt min blogg ett tag känner nog till att jag har ett starkt beroende: GODIS.
Det är ingenting som jag bara säger för att jag ÄLSKAR godis, utan jag blir skitirriterad och rastlös om jag inte äter godis. Är jag irriterad så äter jag ofta godis för att lugna mig. Precis som en rökberoende. Denne gör samma sak fast med ciggen. Jag har bytt ut ciggen mot godis. Har jag inget godis tar jag vad annat som helst som har mycket socker i sig, bulle, kladdkakssmet, kakor. Whatever. Bara mitt socker-/godisberoende stillas ner.
Just nu är jag fruktansvärt irriterad. Jag är trött och det är därför jag är irriterad. Min moster har kommit hit och hon åker hem imorgon bitti och nu sitter hon  i mitt kök och fikar med mamma. Jag vill också ha fika och sitta och prata med dom. Men jag är trött och vill gå och lägga för att jag snart somnar stående. Därför är jag irriterad. För att jag får beslutsångest. HAHA ! Töntigt, ja jag vet.

Sen, den efterlängtade snön som kom idag kommer smälta tills imorgon bitti.. För det har börjat regna och det är +2° ute. Det gör verkligen mitt irriterade humör på topp!

Nej, fika och choklad är precis vad jag behöver nu. Och lite sällskap från moster;)



Fett balla bilder från Youth 2010 !




PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0