Jafar is cooler then Jafari ;D

Mitt hår är mörkare!;)

Har äntligen färgat håret.. Igen! Färgade det i sommras men färgen gick ur efter 2 veckor (och det var inte toning) men ja, nu är det mörkare! I'm lovin it!:D
(bild kommer upp så småningom..)



Orkade inte skriva igår när jag kom hem från mormor.
Snackade med Sophie i tele ett tag och shit vad skönt det var att höra hennes röst, hennes skratt, allt det där, igen. Vi har ju inte träffats på en månad. Och herregud vad jag saknar henne!
Och visst är Jafar så mycket coolare än Jafari;)


Nej nu är det pizza som gäller åt min hungriga mage!



P U S S !


Kommentarer
Postat av: sophieriksson

sköna bruuud !

hahah :)

vi ses snart ?

P U S S



fuck uu :) // jafari

2010-11-21 @ 17:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0