Jag är död

Yes jag är död. Iallafall nästintill. Mår verkligen pissdåligt. Känns som om jag har 40 graders feber. Helt seriöst. Vill bara gå och lägga mig och sova. Fast allra helst vill jag dricka Coca Cola och käka flera ton med apelsiner..!

Mår skitilla av allt jag äter eller dricker. Är hur himla hungrig som helst men har ingen lust att äta. Vet bara hur dåligt jag kommer må efterår. Men Cola det skulle sitta fin fint. Och apelsiner också. Det känns så fräsht att äta apelsiner när man är sjuk. Eller vad säger ni? Och det är verkligen något jag har lust att äta och dricka. Men finns det hemma? Nej men självklart inte. Kanske att jag skulle kunna be mamma åka till affären och köpa det.
Om inte, jag då går jag och lägger mig i min säng och sover. Pang Bums!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej Julia! Tänkte bara fråga om du är intresserad av tunikan med gulddetaljer? Som jag skrev i mejlet är den i strl S. Behöver veta därför att det är andra som är intresserade av den. Kram!

2010-11-11 @ 20:27:51
URL: http://fnylen.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Vill du vinna bloggsvars inbjudan ? lottar 85 fem st nu i bloggen,



Vill du inte ha en bloggsvar ? utan vill ha en länkning? delta i dagens blogg som avslutas i morgon

2010-11-11 @ 23:25:58
URL: http://liindblaads.se
Postat av: Lucas

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2010-11-12 @ 10:17:38
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0