Kevin & Petter (a'


Sommaren -09 var jag och Sophie flera gånger ute på udden (där hon har sin sommarstuga). En eftermiddag så bestämde vi oss för att cykla omkring lite där.
Vi hade på oss våra
Cool 50-tröjor, en massa foundashion i ansiktet och självklart KATTSTRECK. Det var vår kattstrecksommar;)
Iallafall så cyklade vi runt hela området och när vi var på andra varvet så ser vi två killar som står och håller på med en kanot inne på en tomt. De såg ut som om dom var typ 17 så då såg vi vår chans att flörta lite.
När jag tänker tillbaka på det.. Asså gud vad pinsamt!
Anyway. Vi stannade cyklarna och stod och stirra på dom och sen ropade vi hej. När dom kollade på oss och ropade hej tillbaka blev det ju jätte pinsamt så vi cyklade så fort vi kunde ett varv till runt området. Fem minuter senare var vi tillbaka och skrek 'Hej snyggingar' och vi tyckte självklart att vi var så sjukt modiga som skrek det. Sen blev det pinsamt och vi cyklade ett varv till. Men när vi kommer tillbaka så är dom inte där. Men framför oss på vägen ser vi dom. På varsina cyklar. Och självklart så bara måste vi ju cykla efter dom.
Efter ett tag skulle vi till Sophie's stuga och käka. Så när vi sitter vid matbordet så frågar Sophie's mamma "Vad har ni haft för er i eftermiddag då? Ni har ju nästan inte varit hemma nånting." Vi tyckte ju att vi var så roliga som hade förföljt dom här två killarna hela eftermiddagen så vi berättade för Sophie's föräldrar. Dom bara skrattade åt oss och när vi ätit klart säger Sophie's mamma "Ska ni ut till dom där killarna igen?" "Ja" "Men ni sover i eran säng inatt, Sophie och Julia!" Vi bara skrattade och sminkade på kattstrecken lite till innan vi gick ut till cyklarna.
Vi visste ju inte var boysen var så vi cyklade till badet. Och där sitter dom. När vi ska gå av cyklarna en bit ifrån boysen så river Sophie upp typ halva sitt ben. Jag överdriver inte när jag säger att halva hennes ben var rött av blod. Så vi går ner till vattnet och försöker få stopp på blodet och tvätta av hennes ben. Självklart så lyckas vi inte. Så vi går till en av killarna som sitter på en sten (för där fanns skitstora löv som hon kunde sätta på benet) då han hoppar till och skriker "AAH! MEN HELA BENET ÄR JU RÖTT!"
Jag "Har du lust att slicka upp det?"
Sophie och jag går skrattande därifrån. Sen vänder Sophie sig om och ropar "Vad heter ni?" "Kevin och Petter".
Efter ett tag så cyklade vi efter Kevin och Petter -iGEN. Dom tyckte nog att vi var skitdryga. Typ cyklade 10 meter efter dom och "Kevin & Petter STANNA!" "KEvin och Petter, hur gammla är ni?"
Tillslut stannade dom på en väg och skrek till mig att jag betedde mig som en 3åring. Självklart fick jag värsta damputbrottet och Sophie stod och sa till mig "Julia lugna ner dig. Fattar du inte hur pinsam du är eller?"
Men dom cyklade till oss efter att jag slutat skrika och döda cykeln;)
Jag vet inte vem av dom som var Kevin eller Petter. Men när vi stod och snackade på vägen så går antingen Kevin eller Petter iväg och börjar snacka i tele och ska gå och pinka. Den andra av dom lägger sig i diket och börjar fråga oss om vi har kille. Sophie sätter sig mitt i vägen och jag lägger mig bakom henne, också mitt i vägen. Sophie säger att hon har kille. Vilket hon hade. Jag säger att jag också har kille, vilket jag inte hade. Han kollar på Sophie och säger "Dig tror jag på, men inte på henne" och så nickar han åt mitt håll. När den pinkande killen kommer tillbaka så säger Sophie plötsligt "Jag har tappat oskulden!" Och eftersom att jag inte vill vara sämre så säger jag samma sak. Än en gång tror boysen på Sophie och inte på mig.

Efter typ 20 minuter så bara reser sig Kevin och Petter upp och cyklar iväg. Vi som tänkte att vi skulle minsann följa efter dom hela kvällen och hela natten cyklar efter. Men dom är BORTA. Så vi cyklar till barnbadet -men där är dom inte. Vi cyklar till nakenbadet -men där är dom inte. Vi cyklar till vanliga badet -men där är dom inte. Vi cyklar till huset dom stod vid när vi såg dom för första gången  -men där är dom inte heller. Sen cyklade vi till en 'länga' med hus. Och vid ett brunt hus så ligger deras cyklar slängda på marken. Men Kevin och Petter syntes inte till.
Sjukt besvikna trampade vi hem och la oss och pratade halva natten om Kevin & Petter.


Tack Sophie för att jag fick uppleva den kvällen med dig♥
Det är en kväll som jag ALDRiG glömmer !



Den här bilden togs samma dag som vi var ute med Kevin & Petter (däremot syns inte kattstrecken här;))


Kommentarer
Postat av: sophieriksson

hahhaa jävla minnen bebius!

vi får görat nästa sommar, men utan stäcken ..

men puss på dig! jag älskar dej imassor.

och sakanr dej ♥

2010-11-12 @ 21:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0