Lalalalalalalalalalalalalah'

Sitter på hemma hos Maria och har snott datorn;) Anne duschar, Maria och hennes man & barn är i skogen och jag har tråkigt.

Nyss käkat frukost, honungspuffar in my heart !

Ska börja fixa mig så fort Anne kommer ut från duschen. Sen bär det ju av till LO. Jag kommer inte våga gå utanför dörren. Jag tror typ att jag kommer bli misshandlad om jag går ut bara för det som hände i trapphuset inatt. Polisen som var här sa att det var en massa blod i trappan och grejer. Jag och Anne hörde ju dunkanden och spring i trappan utanför inatt. Men inget skrik. När jag, Maria och Anne snackade om det efter att polisen gått och att vi inte hörde något skrik så säger Anne.
Anne: Det måste varit ett tyst offer. Eller så hade han munkavle (stavning?)


Nu kom anne ut från duschen, så ska väl ta och gå och fia mig nu,


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0