Ny design..?

Ska nog ta och göra om hela designen, textstilen, headern, allt!
Jag är trött på det jag har nu.. faktiskt. Men ja, frågan är ju när..? Det märker ni väl förstås, när det börjar bli förändringar och så i bloggen:) Men, vi får se helt enkelt. Kanske att jag sätter mig och gör det imorgon, då är jag hemma.
Skolan lockar inte tillräckligt mycket. Huvudvärken och illamåendet lockar egentligen inte heller. Men jag har ingen lust att gå till skolan imorgon nu när jag bara vill springa till toaletten och spy hela tiden. Får hoppas på att jag blir bättre snart:P

Är det någon av er läsare som har tänkt på hur fruktansvärt långtråkigt det är att vara hemma själv ? 





Bild från YOUTH (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0